Un bonu operatore di Caricatori Frontali pò sapè chjaramente cumu aduprà a macchina quandu cunduce u caricatore, riduce l'usura di a macchina, riduce u cunsumu di carburante, è compie u travagliu rapidamente è bè.
I seguenti 6 suggerimenti vi faranu un bon operatore di caricatore! Venite à fidighjà.
1. Luce
Quandu i Caricatori Frontali funziona, u calcagnu hè vicinu à u pavimentu di a cabina, a piastra di pedale è u pedale di l'acceleratore sò tenuti paralleli, è u pedale di gas hè pressatu delicatamente.
2. Stabile
Quandu i Caricatori Frontali sò in opera, l'acceleratore deve sempre esse fermu. In cundizioni di funziunamentu nurmale, l'apertura di l'acceleratore deve esse intornu à 70 ~ 80%.
3. Lascià
Quandu i Caricatori Frontali funziona, a piastra deve esse separata da u pedale di frenu, è appiattita piatta nantu à u pavimentu di a cabina senza pisà u pedale di frenu.
I caricatori spessu travaglianu in cantieri irregulari. Se u pede hè sempre nantu à u pedale di u frenu, u muvimentu di u corpu in su è in ghjò farà chì u cunduttore passi nantu à u pedale di u frenu in modu involuntariu.
In circustanze nurmali, hè necessariu cuntrullà a cundizione di u mutore è cambià di marce cuntrullendu a decelerazione di l'acceleratore.
Questu evita solu u surriscaldamentu di u sistema di frenata causatu da una frenata frequente, ma porta ancu comodità à l'aumentu rapidu di a velocità di u caricatore.
4. Diligenza
Quandu i Caricatori Frontali funziona, soprattuttu quandu si spala, a pala deve esse pala piena di materiali tirendu ciclicamente e leve di cuntrollu di sollevamentu è di girata in cundizione di acceleratore stabile.
U pulling ciclicu di e leve di cuntrollu di u cisterna di sollevamentu è di girata hè chjamatu "diligenza".
Stu prucessu hè assai impurtante è hà un grande impattu annantu à u cunsumu di carburante.
5. Coordinazione
U coordinamentu hè a cooperazione organica trà u cilindru di sollevamentu è di cuntrollu di a benna. U prucessu generale di scavatura di a pala di i Caricatori Frontali hè di mette prima u seccu in terra è guidà senza intoppi versu a pila.
Quandu u seccu hè spulatu in parallelu à a pila di materiale è scontra resistenza, u principiu di alzà u bracciu prima è di ritrattà u secchiu deve esse seguitu prima.
Questu pò evità efficacemente a resistenza à u fondu di u seccu, in modu chì a forza massima di sblocchimentu possa esse cumpletamente esercitata.
6, strettamente pruibitu
U primu hè strettamente pruibitu di fà saltà l'acceleratore. Indipendentemente da se i Caricatori Frontali camminanu o durante u caricamentu di a pala, ùn pisanu micca u pedale di l'acceleratore cun forza, è tenite sempre u cuntrollu di l'acceleratore leggeru è fermu. Riduce abbastanza è riduce i fallimenti artificiali in u funziunamentu.
Dopu, u skidding di pneumatici hè strettamente pruibitu. Quandu i Caricatori Frontali sò in opera, i pneumatici scivoleranu quandu si scontranu resistenza è aumentanu l'acceleratore. Stu fenomenu hè generalmente causatu da un funziunamentu impropriu da u cunduttore, chì aumenta u cunsumu di carburante è danneghja i pneumatici.
U terzu hè di pruibisce strettamente l'inclinazione di a rota posteriore. A causa di a grande forza di scavu di u caricatore, u cunduttore di solitu pala un terrenu originale solidu è colline di pietra è altre operazioni. Se l'operazione hè impropria, e duie rotule di daretu sò propensi à levà da a terra. L'inerzia di sbarcu di sta azzione basculante farà chì a lama di u seccu si rompa è u seau si deformi; quandu a rota posteriore hè inclinata in altu, hè ancu faciule di fà crepà a saldatura di i quadri anteriore è posteriore è di altre strutture, o ancu di rompe a piastra.
U quartu hè di pruibisce strettamente di colpisce a pila. Per pala di materiali cumuni, u caricatore pò esse azionatu in marcia II (cambio a sette velocità, cambio a tre velocità è proibito di usare seconda marcia), è hè strettamente pruibitu impattu inerzialmente a pila di materiale à ingranaggi sopra II marcia. U metudu currettu duveria esse di cambià à l'attrezzi I à tempu per compie un prucessu di paletta quandu u seccu s'avvicina à u magazinu.
Ti ricordi di i sei cunsiglii spiegati per voi?


Tempu di posta: Nov-26-2020